can i get an encore...

har aldrig varit big fan av att lägga ut mitt liv på nätet och har därför bara använt sociala medier för att hålla kontakten och inte freelansat som paparazzi med iphone i handen och laddat upp en bild på allt jag ser (som en polare på sin månadslånga thailandsresa. han vägrar dessutom erkänna att han lider av www.syndromet)
MEN, det finns alltid ett men...jag har idag 2010-09-03 bestämt mig för att blogga, av den enda anledningen att jag vill uttrycka mig och dela med mig av upplevelser with the masses! jag kommer definitly att hålla mig till sak och inte öppna upp mig som Tony@ dr. Melphiys. med andra ord så kommer bloggen att innehålla reflektioner över dagliga livet, allt från mötet med servitrisen på coofee house som kl 8.15 på morgonen skyfflar undan mackor för att göra plats för mig att signa kvittot som jag med ett flin bemöter med "nu vart det ju svårt för dig", på vilket hon med ett brett leende säger: "jag vill göra det enkelt för dig"! mannen...kl är 8.15, en fredag, hon har antagligen jobbat sen 6 am men har ändå energi att göra det enkelt för mig! give it up one time man...till att snacka om senaste räntemötet eller livet efter en stukning
såhär kommer det att vara alltså. som rev run kommer jag dra upp iakttagelser&reflektioner som får dig som läsare att tänka efter. för det enda jag ärligt kan säga jag fick med mig från högskolan var att vara självkritisk och samhällskritisk
one love

Kommentarer
Postat av: Moe

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW

Det här är ju galet intressant blogg kan jag säga.

Det är heeelt FÄÄÄÄÄNTÄÄÄSTIIIIC.



Längtar till nästa inlägg!

2010-09-03 @ 10:03:02
URL: http://www.pirouzfar.se
Postat av: Alex

Shit pommes frites!

2010-09-03 @ 10:15:35
URL: http://www.ironmanalex.blogspot.com
Postat av: Men

Jag känner mig inte alls träffad :)!!

2010-09-03 @ 10:27:44
Postat av: >Men

beträffande din kommentar som inte alls är träffsäker kan jag bekräfta att den inte alls träffat bullseye

2010-09-03 @ 10:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0