VERSALER

nån sa till mig att en bloggare ska skriva minst 2 blogg om dagen, varpå jag svarade: "nej, jag spontanbloggar" skriver när känslan faller in....här kommer inlägg numero doss för dagen
TERAPI PÅ MSN
JAG FICK EN INVITATION CARDO FRÅN EN POLARE OM ETT EVENEMANG SOM SKULLE VARA GRATIS, ENLIGT POLAREN DÅ
EFTER ATT HA SIGNAT UPP MIG, LAGT IN DET I OUTLOOK OCH SYNKAT MOT ALLA MINA PDAs OCH SNACKAT VIDARE OM HUR MYCKET GRATIS KÄK VI SKA ÄTA, SÅ LÄSER JAG !! INTE POLAREN, UTAN JAG, VIDARE PÅ HEMSIDAN OCH DET STÅR
IT WILL COST 100 SEK THIS TIME
FAAAN OXÅ...
OCH NU TILL RESULTATET OCH KOPPLING TILL DETTA INLÄGG. DET ÄR TERAPI ATT SKRIVA MED VERSALER PÅ MSN!!! HAHA TESTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0